Saturday, December 3, 2011

Bol en Sint

Ik dacht: laat ik eens modern doen en m'n kado voor de surprise bij Bol bestellen. Helaas kreeg ik op 30 november een mail dat het kado (gewoon een papieren boek) helaas niet binnen de aangegeven levertijd van 8 dagen geleverd kon worden; dat ze verwachtten dat het artikel uiterlijk 7 december op het opgegeven adres bezorgd zou worden. 7 December? Dat zou veel te laat zijn! Pakjesavond was bij ons op 4 december.
En wie schetst mijn verbazing over het daarop volgende mailtje, gestuurd op 1 december: 'Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand artikel te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd artikel te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak'.

Hadden ze niet meteen bij de leverancier kunnen informeren? Dan had ik tenminste nog ruim de tijd gehad een ander kado te bedenken; nu werd het weer een afgezaagde iTunescard.

Bol, bedankt! Jullie krijgen van mij de roe in de schoen! En volgend jaar geen verlanglijstje.

0 comments:

Post a Comment